Søg i nyhedsarkiv

Generalforsamling 2015 og gårdtræf

Kære Beboere

Generalforsamling 2015

Så er det på tirsdag den 14. april kl. 18.00 i mødelokale ABC i Karens Minde Kulturhus, at vi i E/F Seierøehus afholder generalforsamlingen.

Husk selv at hente/printe bilagene fra vores hjemmeside www.seieroehus.dk under menupunktet -> foreningen -> generalforsamling, hvorefter bilagene vil være at finde i højre margen. Du kan også rette henvendelse til varmemester Anders Olsen i kontortiden i morgen, mandag, hvorefter han vil være behjælpelig med at udlevere et sæt bilag.

Gårdtræf den 25. april 2015

Lørdag den 25. april kl. 13-15 afholder Gaardrum.dk i samarbejde med Is-It-A-Bird et gårdtræf i vores gård. Vi mødes ved Miljøstuen, Sjølør Boulevard 32, kld.

Gaardrum.dk er firmaet, der har vundet kommunens udbud, og skal forestå renoveringen af vores gård i samarbejde med Is-It-A-Bird, der står for beboerindragelse i projektet.

Der er hængt plancher op i samtlige opgange, så man kan følge processen ligesom vi, i betyrelsen, vil forsøge, at holde hjemmesiden opdateret, således man også kan følge med her på hjemmesiden, såfremt man ikke selv bor i sin lejlighed.

Kom og vær med lørdag den 25., hvor der vil blive serveret lidt at drikke samt opstillet en popcornmaskine til børnene (og de voksne). Det er en god mulighed til at møde hinanden her i ejendommen, og få en snak om hvad der er godt og skidt ved gården, og hvad I har af tanker og ønsker om en fremtidig gård.

Et hold landskabsarkitektstuderende har i efteråret brugt vores gård, som grundlag for en eksamensopgave, det kom der mange interessante forslag ud af. Deres tegninger af gården hænger nu nede på varmemesterkontoret, hvor der er mulighed for at se dem i kontortiden, og ellers vil der også være åben og adgang til tegningerne i forbindelse med gårdtræf. Tegningerne kan bruges som inspirationsmateriale til, hvordan vores gård kan indrettes.

Vær opmærksom på at dette nyhedsbrev kan ikke besvares. Ønsker du at kontakte bestyrelsen skal du benytte bestyrelsen@seieroehus.dk.

E/F Seierøehus

Offenbachsvej 37, kld.

2450 København SV

bestyrelsen@seieroehus.dk

www.seieroehus.dk

Du modtager denne mail, fordi du er tilmeldt nyheder og orienteringer pr. mail hos E/F Seierøehus. Dermed kan du sige farvel til papirarkivet, da du modtager informationer og dokumenter direkte pr. mail. Samtidig hjælper din tilmelding med at spare foreningen udgifter til f.eks. papir, kopiering m.m.

Ønsker du at opdatere dine indstillinger – f.eks. opdatere din e-mail-adresse, mobilnummer eller afmelde yderligere mails – så klik blot på følgende link: Rediger indstillinger for modtagelse af mit nyhedsbrev